News - A primavera hè ghjunta

A primavera hè ghjunta

L'inguernu hè finitu, è a primavera vene.Sceglite un weekend assolellatu, apprufittate di u mumentu chì u giardinu hè chinu di primavera, è alzate a camera per piglià ritratti di e impronte di a vita per noi.Rilassemu, scurdate di u travagliu duru, portate i nostri sacchetti utili è casuali è gode di a vita!

1. Strade pittoresche, fiori culuriti fiuriscenu in giardini esotici.Purtendu un saccu di marrone è bellu culore aranciu, a fragranza di cafè fragrante hè mischju cù a fragranza di fruttu di l'aranciu, è pare esse spargugliatu à ogni angulu di a strada quandu u ventu soffia.I carrughji sò pieni di aromi tentatori.

backpack (1)

2.I sacchetti cù fibbie parenu esse sempre una scena bella è senza tempo in a strada.E zitelle chì portanu nantu à e so spalle parenu esse cusì magre, u temperamentu di a donna hè exuded da l'internu, è ci hè ancu un sensu forte di moda casuale, ùn hè micca maravigghiusu chì e ragazze amanu tantu.

backpack (2)

3.Questu saccu di spalla di coghju hè luminoso è luminoso, chì hè assai adattatu per l'alegria insupportable quandu viaghja in primavera.E duie fibbie metalliche s'assumiglianu à dui ochji maliziosi, pieni di vitalità è gioia, cù sacchetti multipli U disignu rende più praticu mentre sprime a moda.

backpack (3)

Quandu aghju vistu stu saccu di pelle di vacca in stile retro, ùn pudia micca aiutà à pensà à a scena di saltà à a scola cù un grande saccu di serratura quadrata in a scola elementaria.Ogni zipper hè un ricordu felice è indimenticabile di a zitiddina, ricurdendu a ghjuventù.I passi di, arricchisce u culore di a ghjuventù quandu viaghja, è utilizate u saccu per cunnetta u passatu è u futuru.

backpack (4)

Semu spicializati in diversi tipi di sacchetti è sò stati in questa linea più di 10 anni.

Per sacchetti di scola o zaini persunalizati à l'ingrossu, fateci sapè, simu prufessiunali.


Tempu di Postu: 22-Mar-2022