News - Avvisu

Avvisu

Caru cliente
Mi dispiace assai d'informà chì per via di a situazione epidemica in Yiwu Avà u numeru di persone infettate hà superatu 500. Allora andemu à bloccà!

1.Tutti l'ordini in produzzione seranu ritardati, aspettate u nostru avvisu per u tempu di ritardu specificu.Ancu se alcuni di i nostri culleghi sò stati messi in quarantena da a settimana passata, tutti i nostri dipartimenti di vendita anu assistutu à u dipartimentu di produzzione in a fretta di merchenzie.
Spergu chì più ordini seranu spediti prima di u bloccu.
2. Per piacè verificate u vostru inventariu in u tempu, è fate un ordine per noi oghje è dumane, per i stili chì devenu esse reorder.Durante u bloccu avemu dedicatu i culleghi di manca per processà ordini è cumprà materie prime per noi. i materiali durante u bloccu. Avemu da pianificà a pruduzzione appena avemu torna à u travagliu.
3. U bloccu hè previstu à circa 7 days.Howeverall staff di vendita travaglià da a casa chì ùn affettanu u nostru serviziu per voi.Sè avete qualchì quistione, per piacè cuntattateci in tempu.
È seguiteremu cù l'ultime prugressi è vi rappurtaremu.
Grazie per u vostru sustegnu è capiscitura!Siate Diu ci benedica, l'epidemie sparirà ASAP, pudemu andà in una situazione normale quandu dispunibule.

13 d'aostu, 2022.8.13
A vostra sincerità
Wendy
Yiwu Sandro Trade Co., Ltd.


Tempu di Postu: Aug-15-2022