News - L'Oreal Cosmetics Brands travaglia cun noi

L'Oreal Cosmetics Brands travaglia cun noi

Da nuvembre 2021, avemu ricevutu una dumanda da a filiera indiana di a marca L'Oreal à oghje, avemu aiutatu à trattà cù diversi piani di rigali promozionali di marca per più di 10 cosmetici di marca L'Oreal.
Sia u materiale hè di cuttuni, PU, ​​velvet, o vera pelle, o à l'ultimu vellutu di granu.

Ùn importa micca u tempu di mostra, a risposta rapida di u serviziu, è a flessibilità di l'ordine, o l'usu di materiali, è ancu a cunferma di u culore, u seguimentu di a qualità, è a puntualità di a consegna. .
Avemu cooperatu cumplettamente cù e prumuzioni di u ghjornu di a donna di l'8 di Marzu di a marca L'Oreal, è ancu cù l'imballazione di ogni ghjornu di i prudutti di cura di a pelle.
Semu in sacchetti, è ancu sacchetti di cusmetichi, sacchetti di cusmetichi di viaghju, sacchetti di viaghju, tutti i tipi di sacchetti promozionali, sacchetti di shopping, etc.
In fatti, micca solu a marca L'Oreal, avemu ancu cooperatu cù parechje grandi marche, cum'è sacchetti di vinu, sacchetti di rete, set di tazza, sacchetti di scola, sacchetti di ghiaccio, etc.
Semu una sucietà cummerciale cù una forza cumpleta particularmente forte, cù fornitori cooperativi stabili oltre a vostra imaginazione, cusì pudemu trattà in modu flessibile l'ordine chì portate è furnisce una qualità stabile.
Oghje ci sceglite, dumane facemu voi.
new


Tempu di Postu: Feb-22-2022