News - Cumu aduprà a borsa di scola

Cumu aduprà u saccu di scola

I sacchetti di scola riferenu à sacchetti fatti di tela, pelle, etc. I studienti usanu per portà libri di testu è cartoleria.Sicondu u cambiamentu di u gustu di u cunsumadore, i materiali di bagaglii sò più diversificati.Cuir, PU, ​​poliester, tela, cuttuni è linu è altri sacchetti texturizati guidanu a tendenza di a moda.
Ci sò trè dimensioni di sacchetti di scola: lunghezza 32, larghezza 16, altezza 42;lunghezza 30, larghezza 14, altezza 38;lunghezza 28, larghezza 10, altezza 30.
A scola elementaria hè adattata per sacchetti di scola di 36-42 cm.Ingressu à a scola primaria, cù l'aumentu di i libri di testu, a dimensione è a capacità di i sacchetti di scola deve ancu aumentà, è l'altezza di i zitelli principia à cambià significativamente.À questu tempu, i zitelli ponu esse datu una scola più grande, ma i zitelli di a scola primaria sò in una fase critica di crescita è sviluppu, è a dimensione di i sacchetti di scola aumenta ancu.Ùn deve esse troppu grande, per ùn esse micca troppu pesu è affettà u sviluppu, 36-42cm hè una dimensione più adatta, adattata per i sacchetti di scola per i studienti di a scola primaria.
A scola media è u liceu sò adattati per sacchetti di scola di 40-45cm.L'altezza di i zitelli in u liceu è u liceu hè basicamente stabile, è i travaglii di scola pisanti necessitanu un saccu di scola di grande capacità per portà.A dimensione di un saccu di 40-45cm ùn hè micca grande per a maiò parte di i studienti di u liceu è di u liceu, è ponu accoglie bè i materiali necessarii, libri di testu, Questa dimensione hè una bona scelta per i studienti.
Cumu fà i cinturini di a scola?U modu più tradiziunale di attaccà i cinturini di u saccu hè di passà i cinturini attraversu i dui loops, dopu vultà à u ciclu di fondu, è dopu passà per u ciclu di cima, è poi pudete seguità l'uriginale L'ordine di e cinturini scende inseme. .Stu metudu hè u metudu più fleece, ma hè u megliu per a stretta è a fermezza.

Per sacchetti di scola su misura o ordini all'ingrosso, fateci sapè.
Per piacè verificate è fateci sapè.
f96aa7a9


Tempu di Postu: Mar-12-2022