News - Cumu sceglie una borsa cosmetica di viaghju adattata

Comu sceglie una borsa cosmetica di viaghju adattata

1 (11)

  1. Grande capacità

 Viaghjà cù cusmetichi quandu surtite hè di portà tuttu è ùn pudete micca rinunzià à alcunu di elli.Pensendu à diversi belli vestiti ogni ghjornu, ma ancu vulete mette u makeup right.Small-capacità.borse cosmetichesò ligeri, ma ùn pò micca tene un ombrettu ligeramente più grande. Per quessa, avemu bisognu di una scatula cusmetica di grande capacità cù partizioni chjaru è bella apparenza. lenti di cuntattu di culore, mascara, prufume, etc., è quelli chì sceglienu ostaculi ùn anu micca bisognu di preoccupassi di a scelta.

  1. Facile à purtà

 Di sicuru, hè ancu assai impurtante chì un casu di cusmeticu di grande capacità hè faciule di trasportà. I ​​nostri casi di cusmetichi di grande capacità seranu equipati cù manichi è spalla per una portabilità faciule.

  1. A partizione hè chjara

 Ci sò partizioni mobili in a scatula cusmetica, è pudete stabilisce a classificazione di u spaziu secondu i vostri bisogni.Questu serà più perfettu è ci risparmià assai tempu à u stessu tempu.

  1. Resistenza à caduta

 I sacchetti di cusmetichi in generale cuntenenu assai cusmetichi in buttigli di vetru, cusì a resistenza di caduta di i sacchetti di cusmetichi hè assai impurtante.A scatula cosmetica di a nostra cumpagnia hè circundata da partizioni imbottite in spugna, chì ponu riduce l'impattu.À u listessu tempu, a capa esterna di a pelle PU hè relativamente grossa, chì ghjoca un rolu protettivu più forte.

 

Per sacchetti cosmetichi persunalizati à l'ingrossu o casi cosmetichi, fateci sapè, simu prufessiunali.

1 (3)

 


Tempu di post: 16-mar-2022